Regulamin świadczenia usług
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG KOSMETYCZNYCH
W INSTYTUCIE URODY MEDEA
SZANOWNI KLIENCI!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług, prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Niniejszy REGULAMIN określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w Instytucie Urody Medea Izabela Jasielon-Przeździecka al.1000-LECIA PP 10A/62 BIAŁYSTOK.
2.Klienci mają obowiązek zapoznać się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego.
3.Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
KLIENCI
1.Klientem Instytutu może być dowolna , pełnoletnia osoba fizyczna.
2.Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie,za wyraźną zgodą rodziców lub opiekuna ( w tym ustawowego).Pracownik Instytutu jest upoważniony do żądania stosownej zgody celem potwierdzenia stosownej zgody.
PRACOWNICY
1.Pracownicy Instytutu Urody Medea są odpowiednio przeszkoleni i przygotowani do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku. Posiadają certyfikaty, atesty oraz zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
2.Pracownik przed rozpoczęciem pracy , sprawdza stan stanowiska oraz przygotowuje niezbędne produkty, kosmetyki, jednorazówki lub wysterylizowany sprzęt wielorazowego użytku .
3.Pracownik przed przystąpieniem do zabiegu dezynfekuje stanowisko oraz dokładnie myje i dezynfekuje ręce.
4.Pracownik zobowiązany jest do utrzymania swoich paznokci w takim stanie , aby zminimalizować możliwość zarysowań lub skaleczeń klienta w trakcie zabiegów.
5.Pracownik Instytutu zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ.
6.Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klient powinien zgłosić właścicielowi tj. Izabela Jasielon-Przeżdziecka.
HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO
1.Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia salonu Instytutu , z którymi klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas zabiegu, są myte i dezynfekowane przynajmniej raz dziennie.
2. Pracownicy są zobowiązani do wykonywania badań stwierdzających ich zdolność do wykonywania zawodu oraz badań zdrowotnych w celu wyeliminowania chorób, infekcji, schorzeń, i dolegliwości, który mogłyby narazić klienta na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na klienta.
3.Pracownik Instytutu z otwartymi ranamilub skaleczeniami,oraz sączącymi się zmianami skórnymi, nie dającymi się zabezpieczyć, są wyłączeni od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw .
4. W przypadku niekontrolowanego zranienia klienta w czasie zabiegu, zabieg jest natychmiast przerwany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie zdezynfekowane i zabezpieczone sterylnym opatrunkiem. Przerwany zabieg dokończony jest w dogodnym terminie dla klienta , bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wygojeniu.
5. w Instytucie Urody Medea mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone przez Sanepid do pracy w gabinetach kosmetycznych.
ŚWIADCZENIE USŁUG KOSMETYCZNYCH
1. Przed przystąpieniem do zabiegu pracownik przeprowadza z klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia klienta , przebyte lub obecne choroby , jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do zabiegu lub nie stwierdzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych, oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
2.Każdy klient jest informowany o przeciwwskazaniach, skutkach ubocznych i zaleceniach pozabiegowych w przypadku takich zabiegów jak : makijaż trwały, mikronakłuwanie, lasery , peelingi chemiczne. Przy tych zabiegach klient wyraża zgodę, oraz oświadcza o swoim stanie zdrowia pisemnie. Przystępując do zabiegu klient ma pełną ich świadomość oraz je akceptuje.
3.W przypadku poważniejszych zabiegów, brak pisemnej zgody daje możliwość odmówienia wykonania zabiegu przez pracownika Instytutu.
4.Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek poinformować pracownika Instytutu o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach , które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu a zwłaszcza o :chorobach serca, wstawionym rozruszniku serca , chorobach nowotworowych , stanach zapalnych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładek, przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi orza niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej tkanki łącznej.
5.Każdorazowo klient winien potwierdzić aktualność wywiadu o stanie zdrowia i przekazanych informacji jeżeli kolejny zabieg wykonywany jest ok.2 tygodni po ostatnim wywiadzie.
6. Instytu Urody Medea nie bierze odpowiedzialności za zaginione rzeczy osobiste klienta.
Dlatego zawsze prosimy o zwracanie uwagi na swoje dobra i trzymanie ich w gabinecie w którym wykonywany jest zabieg.
7. Klien proszony jest o informowanie o swoim samopoczuciu w trakcie czasu trwania zabiegu.
8.W razie wątpliwości w zakresie wykonania zabiegu ,pracownik może odmówić jego wykonania.
9.Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość , czy klient nie planuje wyłudzić zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie klienta pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
PŁATNOŚĆ
1.Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonaną usługę kosmetyczną. Cennik zabiegów jest wywieszony w Instytucie oraz dostępny na stronie internetowej www.gabinet-kosmetyczny-bialystok.pl/
2.W Instytucie udostępnia się formę zapłaty gotówkową , kartą płatniczą oraz po wcześniejszym uzgodnieniu przelewem.
3.Instytut Urody Medea zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na zabiegi lub sprzedaż kosmetyków. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami , które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji klientom, którzy ponieśli pełną cenę zabiegu lub kosmetyku nie przysługuje żadne roszczenie.
4. Dysponujemy kartami upominkowymi i karnetami płatnymi z góry, które uprawniają do skorzystania z określonej liczby zabiegów ,w określonym czasie lub za określoną kwotę.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1.Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Instytutu Urody Medea klient odpowiada bez ograniczeń.
Za uszkodzenia spowodowane przez osobę nieletnią odpowiada rodzic lub opiekun prawny.
2. Instytut nie odpowiada za rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Instytucie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki, torebki, które klient powinien trzymać przy sobie.
3. Instytut ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zabiegu przez pracownika.
4.Niezastosowanie się klienta do postanowień regulaminu lub złożenie nieprawdziwego oświadczenia o stanie zdrowia i przeciwwskazań , skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany zabieg po stronie Instytutu Urody Medea.
5. Instytut Urody Medea nie odpowiada za niezadowolenie klienta z efektu końcowego zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodnie ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
6. Instytut Urody Medea nie zajmuje się i nie pilnuje dzieci klienta w trakcie wykonywania zabiegu, oraz nie bierze żadnej odpowiedzialności za skutki niedopilnowania w trakcie przebywania dziecka w Instytucie.
REZERWACJA
1.Klient może umówić się na wizytę na konkretny termin osobiście lub telefonicznie
.2.Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęcie uprawnia Instytut do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego klienta i naliczenie mu za następny zabieg ceny do 50 % wyższej.
3.Na zarezerwowane zabiegi zależy zgłosić się najpóźniej 5 minut przed ustalonym czasie. Instytut zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
4.Niezależnie od powyższego,za wyraźną zgodą klienta, zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia , z zastrzeżeniem , że poszczególne etapy zabiegu zostaną skrócone wedle uznania pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
5.W przypadku opóźnienia się zabiegu z przyczyn leżących po stronie Instytutu, w tym pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
6.Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu na 24 godziny przed jego terminem. Jednocześnie zostanie uzgodniony inny , dogodny termin dla klienta wykonania zabiegu.
7. Pierwszeństwo na termin wykonania zabiegu mają klienci , którzy dokonali rezerwacji.
REKLAMACJE
1.Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania zabiegu lub jego efektów w terminie 7 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji
konieczne jest udowodnienie wykonania zabiegu w Instytucie Urody Medea w dowolnej formie.
2.Reklamację składa się w pisemnej formie , osobiście w Instytucie lub za pośrednictwem listu poleconego na adres Instytutu podanego powyżej. Wskazane jest dołączenia do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w czasie 14 dni od momentu jej dostarczenia.
4. W przypadku uznania reklamacji Instytut Urody Medea dokona zwrotu ceny zabiegu klientowi i umożliwi mu z skorzystania z nieodpłatnego zabiegu korygującego.
5. W przypadku odmowy uznania reklamacji , klientowi przysługuje prawo odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku kwestionowania zabiegu zaraz po jego wykonaniu, klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. W przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości . Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Każdy klient ma prawo wglądu do regulaminu i cennika na jakie powołuje się Instytut Urody Medea lub pracownicy.
2.Instytut zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Nowe postanowienia są wiążące do momentu ich publikowania w Instytucie. Do rezerwacji i zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
3.Wszystkie spory wynikające ze świadczenia usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1.06.2018r.